تبلت اکسپریا ی سونی
دانشنامه دیجیتال
درباره وبلاگ


با سلام خدمت تمامی دوستان علی هستم. اولا خوش امد میگم به همه ی دوستانی که لطف کردند و به وبلاگ من تشریف اوردند. من این وبلاگ رو صرفا جهت اطلاع رسانی از دنیای تکنولوژی و بازی ها و نرم افزار ها طراحی کردم امیدوارم از مطالب استفاده ی کافی رو ببرید. دوستان در صورت امکان نظر بدید که من بتونم هر روز مطالبم رو بهتر کنم. این وبلاگ دنبال یک نویسنده ی خوب می گرده هرکی دوست داشت در قسمت نظرات بگه تا من شرایطو براش بنویسم. ممنون موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : علی

این نخستین تصویر لو رفته از تبلت جدید سونی با نام احتمالی «اکسپریا تبلت» است که به زودی وارد بازار می شود. تبلتی که قرار است نسبت به مدل S سبک تر و باریک تر باشد و با یک کیبرد تا حدی شبیه سرفیس مایکروسافت است.

سخت افزار این تبلت هم شامل پردازشگر چهار هسته ای تگرا ۳ و اندروید ۴ است. با امکان اتصال به شبکه موبایل 3G و ظرفیت حافظه نیز ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.

باطری 6,000mAh هم نشان می دهد که احتمالا با ۱۰ ساعت شارژ باطری مواجه هستیم و قیمت این تبلت نیز ۴۵۰ ، ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار خواهد بود.

البته سونی هنوز ساخت این تبلت را تایید نکرده اما گفته می شود که این تبلت ماه آینده معرفی خواهد شد.


sonyxperia-1343735043_narenji.jpg 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشنامه دیجیتال و آدرس dgp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 27608
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



javahermarket